FAQ Dagvlinder Festival

Veelgestelde vragen

CM support lost dit voor je op. Contact via support.cmtickets.com of telefonisch via whatsapp +31762012630. Wij nemen mails met vragen over het personaliseren van je ticket niet in behandeling.
Nee wij controleren niet aan de deur of naam en ID wel overeenkomen, echter kan dit wel belangrijk zijn bij een foutmelding bij het scannen.
Wil jij een naam aanpassen op de tickets neem dan contact op met support.cmtickets.com 
-Ja dat kan, retour tickets zijn te koop onder ’tickets’ op de website, het is ons streven om elk half uur een bus te laten vertrekken. De pendelbus rijdt van Rotterdam Centraal Station naar de RDM Onderzeebootloods (en uiteraard weer terug)
De eerste rit is om 13.00 uur vanaf Centraal Station en het streven is dan om elk half uur een vertrek te hebben. Er is ook dus ook altijd mogelijkheid om weer vanaf Onderzeebootloods terug te gaan naar Rotterdam CS.
Wij adviseren je om je spam na te kijken, de tickets belanden helaas vaak hier. Mocht je ticket hier ook niet te vinden zijn neem dan contact op met support.cmtickets.com 
Het Dagvlinder Festival 2021 is SOLD OUT.

Wanneer je tickets hebt gekocht voor het Dagvlinder Festival 2020 zorgen wij dat deze geldig blijven voor de volgende editie op 9 oktober 2021. Hier hoef je zelf niks voor te doen.

Wanneer je hebt besloten de aanbetaling niet binnen de genoemde periode te voldaan wordt de eerste aanbetaling niet gerestitueerd wanneer het festival doorgaat.

Nadat je de tickets via de ticketshop hebt besteld ontvang je een bevestigingsmail met daarin een knop om de tickets te personaliseren. Op de personalisatiepagina dien je de gegevens in te vullen van iedere bezoeker die het evenement zal bezoeken op je bestelling. Je kunt je tickets op elk gewenst moment personaliseren, dit hoeft niet direct na aankoop. De afgerekende tickets zijn jouw eigendom en vervallen dus nooit.

Nadat de tickets op naam zijn gezet kun je jouw order afronden door op “finalize order” te klikken. Je kunt de order hierna direct downloaden en jouw tickets worden per e-mail verzonden.

Let op: Tijdens de personalisatie moeten alle tickets gepersonaliseerd zijn met een uniek e-mailadres en mobiel nummer (indien hierom gevraagd wordt). Je dient dus voor ieder persoon een ander e-mailadres en telefoonnummer in te voeren. Je gepersonaliseerde tickets kunnen ook gewijzigd worden, ga hiervoor naar de website van CM.
Voor meer informatie over de tickets personalisatie klik hier https://support.cmtickets.com/

Personalisatie per ticket is belangrijk om verschillende redenen: 1. De doorverkoop van tickets op de zwarte markt te voorkomen 2. Het kunnen bereiken van iedere bezoeker in geval van een noodsituatie (bijv. plotseling opkomend slecht weer) 3. De veiligheid op het evenement te optimaliseren door iedereen te kunnen identificeren

Voor nu kunnen wij hier nog geen antwoord op geven. Wel volgen wij de regels van de Rijksoverheid. Wanneer Testen voor Toegang van kracht is dan moet iedereen die het event bezoekt in het bezit zijn van een geldig coronatoegangsbewijs of herstel bewijs mits je nog niet (volledig) gevaccineerd bent. Kijk voor meer informatie over het testbeleid op de website van de Rijksoverheid.

Mocht je vraag hier niet tussen staan kan je altijd contact met ons opzoeken via het contact formulier. Wij zullen ons best doen om al jouw vragen te beantwoorden.